We hechten eraan dat iedereen snel bij ons terecht kan als hulp nodig is. Soms hebben we helaas wachttijden doordat de vraag naar zorg groter is dan het aanbod dat wij kunnen en mogen realiseren. We begrijpen dat wachttijden vervelend zijn en we doen dan ook ons uiterste best de wachttijden kort te houden. Hieronder worden de wachttijden per locatie weergegeven in dagen*. Natuurlijk gelden er bij spoed- en crisisgevallen geen wachttijden.
*De wachttijden voor zorgverlening zijn een inschatting en gebaseerd op historische wachttijden. Deze informatie dient ter indicatie en kan variëren op basis van actuele omstandigheden en beschikbaarheid van zorgverleners.
Jonx Ambulant
Wachttijden per 7 november 2024
Jonx Groningen
122 dagen
Jonx Noord-Oost
31 dagen
Jonx Stadskanaal
91 dagen
Jonx Hoogezand-Veendam
46 dagen
FASD
152 dagen
Gender Poli
365 dagen
Jonx Autisme
Wachttijden per 7 november 2024
Autisme Team Noord-Nederland, Friesland**
Infants
28 dagen
Jeugd
30 dagen
Volwassenen
225 dagen
Autisme Team Noord-Nederland, Hoogeveen
Infants
28 dagen
Jeugd
156 dagen
Volwassenen
288 dagen
Autisme Team Noord-Nederland, Groningen
Infants
28 dagen
Jeugd
120 dagen
Volwassenen
414 dagen
**Voor Friese jeugdigen (18-) wordt momenteel de zorg op basis van maatwerkovereenkomst verleend. Daarom betreft dit de wachttijd vanaf ontvangst maatwerkovereenkomst van de betreffende gemeente.
Je gegevens
Deze website maakt gebruik van cookies
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.